Smatrfon w ręce

Smart marketing

Dzień w dzień korzystamy ze smartfonów. Sporo osób przyznaje się do tego, że bałoby się wyjść bez niego z domu. Dlatego też firmy powinny bacznie obserwować zachowania użytkowników i do nich dostosowywać swoje działania marketingowe. Liczby mówią same za siebie. Ilość telefonów komórkowych na świecie ciągle wzrasta. Z tego typu technologii korzysta więcej ludzi niż ze szczoteczek do zębów. Przynajmniej tak pokazują przeprowadzane badania. Poza tym świat zmierza w tym kierunku – więcej jest telefonów komórkowych niż stacjonarnych komputerów PC. I mimo, iż ukazana tutaj jest przede wszystkim sytuacja na świecie to również w Polsce dużo osób korzysta ze smartfonów.
Dlatego też biznes marketingowy musi przejść znaczące zmiany. Bez tego nie ma mowy o sukcesach na przykład sprzedażowych. Ważne jest by strony, które są tworzone były w pełni responsywne. Trzeba mocniej zwracać uwagę na komfort użytkowania na smartfonach i tabletach. Bez tego obecnie nie można mówić o skutecznym działaniu. Ważne są też aplikacje mobilne. Ich wprowadzanie na rynek daje wielkie możliwości każdej firmie. Łatwość korzystania z aplikacji jest dużo większa, niż z responsywnej strony zatem ich produkcja z roku na rok na pewno będzie wzrastać.
Ciekawym rozwiązaniem z punktu widzenia marketingu jest na przykład aplikacja łącząca w sobie różne karty rabatowe i lojalnościowe. Od teraz nie musimy nosić kilku kart różnych partnerów. Wystarczy jedna aplikacja w telefonie. Przykładów można by mnożyć. Dlatego też działy marketingu nie powinny stać obojętnie wobec tego typu rewolucji i ich działania powinny zmierzać ku wdrażaniu nowych technologii każdego dnia.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.